lørdag 10. februar 2018

სწრაფვის იდენტურობა

როდესაც ჩემს მშობლიურ ენაზე მინდა ვკითხო ადამიანს, რა არის მისი სწრაფვა, ვეკითხები: „რის გამო ხარ „ალმოდებული“?“ - მე მომწონს ეს ფრაზა. ჩვენ განსხვავებული პიროვნებები ვართ, თუმცა, არ არის საჭირო იყო ექსტრავერტი, რათა რაიმეს გამო იყო „ალმოდებული“. მე ვიცნობ ტიპიურ ინტროვერტებს, რომლებიც ძალიან მგზნებარენი არიან თავიანთი ინტერესის სფეროში.

გასულ კვირაში მე ყურადღება გავამახვილე „ცეცხლის ენებზე“, რომელიც გადმოვიდა მოწაფეებზე „ორმოცდამეათე დღეს“. თუ ადამიანებმა უნდა იმოძრაონ, ერთი მიმართულებით, საერთო მიზნისკენ, მათ საკომუნიკაციოდ ერთი ენა სჭირდებათ. ბაბილონის აღრევა არის იმის მაგალითი, რა შეიძლება მოხდეს, თუ ადამიანები ვერ გაუგებენ ერთმანეთს (1). „ორმოცდამეათე დღეს“ ადამიანებმა მიიღეს ენა, რომელიც აღემატება ბაბილონის ენას - მოულოდნელად, მათ შეძლეს გაგება. ეს გახლდათ ცეცხლის, სწრაფვის გამაერთიანებელი ენა, რომელმაც გახსნა ღვთიური ჭეშმარიტებების ალღო.

როდესაც ვკითხულობ უილიამ ბუთის შესახებ, მე ვხედავ ძალიან მგზნებარე ადამიანს. მისთვის რომ მეკითხა რა არის მისი სწრაფვა, დარწმუნებული ვარ, დაახლოებით ასე მიპასუხებდა „სამყარო ღმერთისთვის!“ ან უბრალოდ „სულები!“. რისთვისაც ვარ „ალმოდებული“, ის დამეხმარება შევინარჩუნო მამოძრავებელი ძალა, რომელიც მამოძრავებს წინ, მიზნისკენ.

აქედან გამომდინარე, ჩემთვის მნიშვნელოვანია ხშირად შევამოწმო ცეცხლის „ტემპერატურა“ ჩემს ცხოვრებაში.

უდაბნოში, ისრაელიანებს დროდადრო ავიწყდებოდათ, რომ ისინი მოძრაობდნენ მიზნისკენ. და ხორების მთასთან ისე დიდხანს დაბანაკდნენ, რომ უფალმა კვლავ დასდო მათ ბრალი:
„გეყოფათ თქვენ ამ მთაზე ცხოვრება...“
მეორე რჯული 1:6-7
ასევე პირველ მოწაფეებს ხშირად სჭირდებოდათ სულიწმიდით ავსება რათა ცეცხლს ეგიზგიზა (2) და ემოძრავათ წინ სულიწმიდასთან ერთად. თუ მათ სჭირდებოდათ, მეც მჭირდება, რადგან მე მჭირდება სწრაფვა, მე მჭირდება ცეცხლი.

„ციური მანნა“დღეისათვის:
მე მჭირდება ცეცხლი, რათა ვიყო „ალმოდებული“.
--------------------------------
(1) დაბადება 11:1-9
(2) საქმეები 4:31

Ingen kommentarer: