lørdag 28. april 2018

Проказане свого часу слово

Цар Соломон є автором сьогоднішнього заголовку, і ось як звучить повністю ця приповість:
Золоті яблука на срібнім тарелі
Це слово, проказане часу свого.

Приповісті 25:11
Просто уявити красу та цінність цієї прикраси або витвору мистецтва. Якщо вам довелося пережити на своєму досвіді сказане свого часу слово, то ви знаєте, що це може бути ціннішим за будь-яке золото і срібло.

Впродовж мого життя таке траплялося зі мною багато разів, і саме тому я хочу, аби Бог промовляв через мене так, аби інші переживали благословення Божого підкріплення.

Коли я був молодим лейтенантом, я одружився на красивій молодій дівчині з Армії. Це була любов з першого погляду. Ми одружені вже більше 40 років. Єдине, що завдало клопоту у всьому тому – це те, що Магна ще не була офіцером, коли ми одружилися, що в свою чергу зумовило складання моїх обов’язків офіцера. Проте, ми разом продовжували служити в якості корпусних лідерів, і хоча мені сказали, що я зрадив Армію, але я не відчував, що якимось чином я зрадив Бога. Таке почуття сильно нахлинуло на мене через кілька місяців. Я їхав за кермом своєї машини, втратив контроль і потрапив у серйозну аварію. Магна не отримала жодної подряпини, але я був важко поранений і на кілька тижнів потрапив у лікарню. Двічі мене оперували. Причина, чому я відчував, що я зрадив Бога – і тим самим підтвердження тому слова про те, що я також зрадив Армію, - відсутність водійських прав. Я відчував себе повним невдахою, і що Бог не зможе більше мене використовувати.

Після виходу з лікарні, пересуваючись ще на милицях, я відвідав велике служіння у таборі. На зібранні було напевно 5-10.000 чоловік. У пригніченому стані ми знайшли в залі кілька місць на задніх рядах. Коли пастор Стенлі Шоберг зі Швеції встав для проповіді, він сказав щось на зразок цього:

Перш ніж я почну свою проповідь у цей вечір, у мене є послання для однієї людини у цьому зібранні. Ти думаєш, що Бог відкинув тебе, і що Він ніколи не зможе використовувати тебе, тому що ти порушив закон, їхав за кермом машини без прав і тим самим завдав собі шкоди. Бог хоче, аби ти знав, що ти прощений і Він поверне тебе в служіння.

Для мене ці слова були ніби "золоті яблука на срібнім тарелі" – тому, я також знаю, наскільки важливо ревно бажати говорити слова, які можуть принести зцілення засмученій людині.

Сьогоднішня "манна":

Я хочу говорити слово своєчасно!
А ти?
----------------------------------------

Ingen kommentarer: